Properes lectures: Juny

Comença un altre mes, comença una nova planificació de lectures. He decidit que, a partir d'aquest mes, provaré a planificar les lectures tenint en compte diferents aspectes:
  1. Alternar clàssics amb novel·la actual
  2. Alternar ficció i no ficció
  3. Alternar gèneres i temàtiques
  4. No llegir tots els llibres d'un mateix mes en una mateixa llengua
  5. Planificar un llibre al mes en format electrònic per tal de dur sempre a sobre una lectura (cosa que va molt bé quan fas cua al mercat...)
Ara mateix tinc dos lectures començades: Jane Eyre, de la Charlotte Brontë i The Switch, en format electrònic, de la Beth O'Leary. La primera em té enganxadíssima, i aniria més ràpid llegint-la si no fos que es tracta d'una altra lectura conjunta organitzada per les dametes del Vermut literari. La segona fa poc que l'he començat, així que tampoc no en puc dir massa res, però crec que la sensació al acabar-la serà bona. 

Amb què combinaré aquestes dos lectures aquest juny?

El viatge, de Luigi Pirandello i traducció de Narcís Comadira. Número 11 de la col·lecció Petits Plaers de Viena Edicions. Al ser llibres curts em van molt bé per combinar entre lectures més pesades, ja sigui per temàtica o número de pàgines. Pel títol, i per la portada, crec que és una lectura perfecta pel mes de juny.

La mancança, de la Isabel-Clara Simó. Llibre de poemes publicat per Editorial Gregal, que el mes de febrer del 2020 va haver de tancar per "causes mèdiques relacionades amb el seu fundador i director". No soc una gran lectora de poesia, però sí que procuro llegir tot el què ha escrit la Isabel-Clara Simó, que ens va deixar el gener del 2020. 

Hamnet, de la Maggie O'Farrell i traducció de Marc Rubió Rodon. Un dels llibres del moment, o del moment en què va sortir, publicat per L'Altra Editorial. Serà el primer llibre de la Maggie O'Farrell que llegeixi, també és dels què més m'ha cridat l'atenció de l'escriptora quan n'he llegit la sinopsi. Qui sap, potser no serà l'únic d'ella que llegeixi, però les expectatives són tan altes que em fa por endur-me una decepció.

Eso no estaba en mi libro de Historia del Cine, de Javier Ortega. Fa molt que no llegeixo cap llibre sobre cinema i quan vaig veure aquest de l'Editorial Almuzara vaig decidir que havia de comprar-lo. Tafanejant per Goodreads he vist que tenen tota una col·lecció de llibres d'Eso no estaba en mi libro de i alguns em criden moltíssim l'atenció, així que he de començar a fer lloc als prestatges perquè, com aquest m'agradi, en cauran més.
Una mica de tot aquest mes de juny per no avorrir-me.

I vosaltres, ja sabeu el què llegireu?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resum de lectures: Juny

Resum de lectures: Febrer

Si t'ha agradat... t'agradarà...