Properes lectures: Nadal

13 de desembre, Santa Llúcia, dia que tradicionalment és considerat com la data d'inici de les festes nadalenques. També és el dia en què se celebra La Nit de Santa Llúcia o Festa de les Lletres Catalanes, la que es considera la vetallada literària més important en llengua catalana. I com ho podem fer per unir Nadal i literatura? Doncs amb una previsió de tres lectures ben nadalenques:

Germanes, d'Imma Monsó. Amb il·lustracions d'Ignasi Font i editat per Univers. Fa un any que aquest llibre està esperant al prestatge dels pendents ja que, per temps, no vaig poder llegir-lo el Nadal passat, així que d'aquest no passa. La portada, per cert, és preciosa. 

Un arbre de Nadal i una boda, de Fiódor Dostoievski, amb traducció de Marta Nin i il·lustracions d'Oriol Malet. Editat per l'Editorial Comanegra. Els autors russos no són el meu fort, però quan vaig veure aquest llibre a la llibreria només la paraula Nadal del títol ja em va convèncer a comprar-lo. 

Púding de Nadal, de Nancy Mitford. Traducció de Núria Parés i il·lustracions de Jacobo Muñiz. Editat per Univers. Amb aquesta portada aquest llibre havia de caure a les meves mans sí o sí, va ser amor a primera vista. Esperem que una vegada llegit m'agradi igual.

I vosaltres, teniu previst fer cap lectura nadalenca pes aquestes dates?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resum de lectures: Juny

Resum de lectures: Febrer

Si t'ha agradat... t'agradarà...