Properes lectures: Maig

Comença el mes, i a partir d'ara comença la planificació de les meves lectures mensuals. 

Fins ara, el que estava fent quan començava un llibre era deixar-me el següent preparat per no haver d'estar pensant en què podia llegir. A partir d'ara intentaré planificar-ho amb més temps i potser, d'aquesta manera, seré més conscient de la quantitat escandalosa de llibres que tinc pendents de llegir (no, no exagero, la quantitat és escandalosa, però tot i així a casa en continuen entrant més...).

Els llibres previstos són els següents, i no necessàriament per aquest ordre:

Pandora, de Henry James, amb traducció de Xavier Pàmies. Número 16 de la col·lecció Petits Plaers de Viena Edicions. No tenia intenció de fer-la tota, però després d'haver-ne llegit 6 títols he decidit que tenir-los tots és una necessitat. L'edició està cuidadíssima, com totes les d'aquesta editorial. 

Lisístrata, d'Aristòfanes, amb traducció de Cristián Carandell. Des de fa unes setmanes que estic enganxada al Podcast Let's Talk About Myths, Baby! M'encanta la mitologia i amb aquest Podcast no només aprenc més coses sobre els mites grecs, si no que a la vegada puc practicar el meu listening. En un dels primers episodis es parla d'aquesta comèdia grega, escrita l'any 411 aC (us ho podeu creure... 411 aC!), i em van venir moltes ganes de llegir-la, així que vaig buscar si hi havia versió en català. La que tinc és d'adesiara editorial i compta també amb la versió en grec.

Mujeres invisibles para la medicina, de Carme Valls Llobet. Aprofitant que el 28 de maig és el Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones crec que començaré la lectura d'aquest llibre aquest mes de maig. El vaig descobrir de casualitat, no sé com, però em va semblar un tema molt interessant. 

Si no quieres tomar pastillas, toma decisiones. Llibre d'un dels meus professors del Post-Grau de PNIc (Psiconeuroimmunologia Clínica), en David Vargas Barrientos. Segur que hi trobaré coses interessantíssimes!

Abans de començar tots aquests llibres, però, he d'acabar Una habitació amb vistes, d'E.M. Forster. Segon llibre de la col·lecció Club Victòria de Viena Edicions. Igual que els llibres dels Petits Plaers, aquestes edicions estan cuidades fins l'últim detall, i s'han convertit també en una necessitat vital. El segon llibre pendent d'acabar és La Femme indépendante, de Simone de Beauvoir. Fa temps que tenia ganes d'aprendre francés i farà 1 any i escaig que vaig començar. Aquesta és la meva tercera lectura en aquesta llengua, tot un repte...

No sé si seré capaç de llegir-los tots durant aquest mes, com a mínim espero començar-los!

I vosaltres, ja sabeu el què llegireu aquest mes de maig?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resum de lectures: Juny

Resum de lectures: Febrer

Si t'ha agradat... t'agradarà...