Properes lectures: Abril

Sembla mentida, però ja tenim l'abril aquí. Això vol dir que ja arriba Sant Jordi! I aprofitant aquesta preciosa Diada, dintre de la comunitat de #ElReducteCatalà i per iniciativa de @liber_aeternum_est s'ha proposat dedicar el mes a llegir llibres d'autors en Llengua Catalana. I quines seran les meves lectures per aquest #AbrilCatalà?

Antologia poètica, de Miquel Martí i Pol, en una edició del Cercle de Lectors. Fa temps que aquest llibre està agafant pols a la meva prestatgeria, de fet el vaig arribar a començar ja fa temps però el vaig deixar, i com un dels meus propòsits és llegir més poesia he decidit que el mes d'abril és el mes perfecte per llegir-ne. 

Enamora't. Llegendes catalanes d'amor, recull de llegendes catalanes a càrrec de Joan de Déu Prats. Publica Cossetània Edicions. Quin millor llibre per llegir en aquestes dates? Recull de llegendes que parlen de com estimem els catalans.

Els camins de la Rut, de Lluís-Anton Baulenas. Publicat per Proa. Amb El fil de plata, novel·la que em va enamorar, vaig descobrir aquest escriptor, així que una altra tria perfecta per al mes d'abril. No sé quines sensacions em deixarà, o si m'agradarà tant com el primer, així que de moment només us puc dir que si voleu plorar a gust quan acabeu un llibre, busqueu El fil de plata i tingueu mocadors a mà per a eixugar-vos les llàgrimes.

Quan xiula el tren, de la Núria Albó. Publicat per Viena Edicions. Amb motiu del norantè aniversari de l'escriptora Núria Albó, l'editorial Viena recupera aquesta novel·la publicada originalment per Columna Edicions el 1997. Aquest serà el segon llibre de l'autora que llegeixo, el primer va ser el llibre infantil Tanit, publicat dintre de la col·lecció El Vaixell de Vapor (sèrie taronja). És un dels llibres de la meva infància que recordo amb més estima, així que quan vaig veure aquest llibre i en vaig llegir la sinopsi vaig pensar que havia de formar part de la meva biblioteca.

Entre una cosa i una altra crec que m'he programat un abril ben romàntic...

I vosaltres, ja sabeu què llegireu?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resum de lectures: Juny

Resum de lectures: Febrer

Si t'ha agradat... t'agradarà...