Properes lectures: #MarçAsiàtic

El mes de març va ser l'escollit per la Magrat per dedicar a la lectura de literatura d'autors asiàtics, o d'ascendència asiàtica, amb el hashtag #MarzoAsiático. L'any passat no vaig animar-me a seguir el repte, però aquest any he decidit que provaré l'experiència, així que he buscat en el prestatge dels pendents a veure si tenia res d'aquella part del món i he trobat tres llibres d'autors japonesos:

La ballarina, d'Ogai Mori. Traducció de Marta Morros, publicat per Viena Edicions dintre de la col·lecció Petits Plaers. Una història d'amor que no sembla que tingui un final feliç. No tinc cap expectativa amb el llibre, vaig totalment a cegues, així que no sé què em trobaré...

Retrat de Shunkin, de Junichiro Tanizaki. Traducció d'Albert Nolla i editat per Viena Edicions. Un altre petit plaer per aquest #MarçAsiàtic. Segon llibre que llegiré de l'autor, el primer va ser El club dels sibarites publicat també per Viena Edicions en la seva col·lecció El Cercle de Viena. He de dir que no em va entusiasmar gaire, així que en aquest cas les expectatives són bastant baixes. Espero equivocar-me!

Ella y su gato, una història de Makoto Shinkai escrita per Naruki Nagakawa. Traducció de Gabriel Álvarez i publicat per Duomo ediciones. No negaré que el primer que em va cridar l'atenció d'aquest llibre va ser la portada, després el títol. Ja veurem si aquesta compra compulsiva ha estat un encert o un gran error... 

I vosaltres, participareu del #MarçAsiàtic? Ja sabeu quins llibres llegireu?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resum de lectures: Juny

Resum de lectures: Febrer

Si t'ha agradat... t'agradarà...