Properes lectures: Maig

Ja és aquí el mes de maig, el mes de les flors! I no només és el mes de les flors, també és el mes que acull el Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, que se celebra cada 28 de maig. L'any passat vaig triar la lectura del llibre Mujeres invisibles para la medicina, de Carme Valls Llobet, i aquest any n'he triat dos que tenen la salut de la dona com a protagonista. A més, hi afegirem alguna lectura ben florida per celebrar la primavera.

Bent out of shape. Shame, solidarity, and women's bodies at work, de Karen Messing. Publicat per Between the lines. Llegint Mujeres invisibles para la medicina apareixia anomenada diverses vegades aquesta autora, així que no em vaig poder estar de buscar algun llibre seu per continuar aprofundint en la matèria de la salut femenina. Ja veurem si llegir-lo en anglès serà bona idea, esperem que no tingui un llenguatge gaire complicat.

Alimentación y salud femenina, de Marta León. Publicat per Lunwerg. Les nostres hormones, aquelles grans desconegudes però que controlen tant la nostra vida. Vaig comprar aquest llibre en un intent de poder coordinar allò que menjo amb el moment del meu cicle menstrual ja que, com he anat aprenent en els últims 2 o 3 anys, cada fase d'aquest necessita d'uns nutrients determinats (o no en necessita d'uns altres). No és una tasca fàcil, n'estic segura, però a veure si amb l'ajuda d'aquest llibre aclarim idees i conceptes sobre el tema.

Mansfield Park, de Jane Austen. Traducció de M. Dolors Ventós i publicat per Viena Edicions. Cinquè volum del Club Victòria i re-lectura d'aquest classic austenià. Amb la seva portada tan florida havia de llegir-lo aquest mes de maig, sí o sí, i com no recordo gairebé res de la història serà com llegir-lo per primera vegada.

Mujeres que compran flores, de Vanessa Monfort. Publicat per Plaza & Janés. Amb aquest títol aquest llibre l'havia de llegir, sí o sí, durant el mes de maig. Va ser un regal d'aniversari (crec) per la meva mare, però a ella sembla que no li ha acabat de fer el pes, així que es pot dir que li donarem una segona oportunitat.

I vosaltres, quins llibres heu escollit per aquest mes de maig?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resum de lectures: Juny

Resum de lectures: Febrer

Si t'ha agradat... t'agradarà...